att äta lunch någon annanstans än i en skolmatsal

jag förstår inte hur dagarna bara kan rusa iväg. i morgon är det torsdag och snart är mitt sportlov slut.

var tar tiden vägen? varför går det så fort?

idag har jag promenerat ner på stan för att äta lunch med kärleken. vi försöker göra det när jag är ledig. när jag jobbar finns det ingen tid att träffas och äta lunch ihop då jag sällan har de lunchtider han har. vi åt mat på ett mycket trevligt ställe som heter stångs magasin. de har mycket god mat och miljön är lugn och trevlig.

lite skillnad från skolmatsalen kan jag säga. kan sakna att kunna sitta i lugn och ro och äta mat. när jag äter i skolan äter jag ofta ganska fort för att komma därifrån. det är sällan jag sitter och smälter maten och tar det lugnt. därför är det skönt och trevligt att gå ut och äta när jag är ledig. se något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0