den sovande skönheten

att man kan bli trött av att sova, det är märkligt.
idag när jag slog upp ögonen och tittade på klockan var den 10.02. jag som alltid brukar vakna tidigt och inte kunna somna om.

märkligt

jag har sovit för länge och då brukar jag bli trött. trist, men kanske bra att jag sov länge då vi ska bort på fest ikväll som inte kommer att sluta förrän långt in på morgontimmarna. det ska bli kul, men jag lovar att jag i morgon kommer att vakna redan vid halv åtta och titta i taket. konstigt.

vädret idag bjöd för en stund sedan på sol, den har gått i mål nu när jag och kärleken ska ta oss ut. så klart!

dagens i-lands problem är vad jag ska ha på mig i kväll. har ingen aning. det finns hur mycket kläder som helst i garderoben, men ingenting är bra. ingenting funkar.. vill inte gärna ge mig ut och leta kläder idag. får gå ett varv till i garderoben.

image291

en garderob som jag skulle vilja ha den.. tänk att ha en klädkammare! vilken lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0