en dröm i rosa

alla hjärtans dag blev trevligt. vi brukar inte göra så mycket med den förutom att äta gott och laga en efterrätt till oss. inget vi brukar ha mitt i veckan. tyvärr är ju både jag och kärleken förkylda, men det gick att äta gott i alla fall

image295

italienska charketurier stod på menyn. galet gott! till det gjorde vi en västerbottenost paj som är mumma.
kan rekomenderas!

jag fick faktiskt en present igår. en dröm i rosa! jag fick funktionskläder som andas bra när man tränar. bra att ha! de var i rosa, därav rubriken. =) vi gillar att skämta lite om alla hjärtans dag och då fick det bli en present i rosa sa kärleken. helt ok med mig, jag gillar rosa!

image296

sköna träningskläder kan jag säga. det som är bra är att själva märket på kläderna inte står så stort på dem heller. på underbyxerna står de på baksidan i linningen.

märket är craft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0