i morgon börjar schlagerfestivalen!

imorgon börjar festernas fest, melodifestivalen!
jag som är en schlagerfreak har redan börjat ladda. ja, jag började ladda för flera månader sedan. schlager är väldigt roligt och när deltävlingen kommer till linköping kommer jag och kärleken att vara där.

om man ska titta på startfältet i år så tror jag att det kommer att vara ganska jämt. jag känner mig ganska nyfiken på flera bidrag, e-type tillsammans med the poodles, amy diamond, bröderna rongedal naturligtvis, carola med andreas johnson, patrik isaksson, bwo, eskobar, niklas strömstedt och charlotte perelli.

jag tror att många av de här artisterna kan leverera riktigt bra. däremot hoppas jag att carola inte vinner i år. jag gillar andreas johnson och hade hoppats att han skulle ha uppträtt själv, men allt kan man ju inte få.

det ska bli kul och jag ser fram emot det här med spänning!!


image277
det urroliga spelet jag fick i julklapp! kan man få en bättre present när    man är totalt galen i schlager och festivalen?!

image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0