ny vecka, nya utmaningar

första jobbdagen efter lovet. alltid lika segt att komma igång. inte hade jag många lektioner heller.. åttorna är på prao så min måndag innebar en lektion i svenska med min klass i nian. that´s it!

ganska skönt, fick en hel del gjort.

den här veckan går i rättningarnas tecken. ska försöka hinna med att sitta och rätta nationella prov i svenska, prov i språkhistoria och deckare. blir nog en del övertid..

har hämtat mig från det rungande nederlaget i schlagerfestivalen också. börjat acceptera faktum att patrik isaksson inte gick vidare, även om det svider.. ibland tycker jag att folk är idioter! de kan ju inte ens rösta rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0