tre sorters pajer och tulpaner

söndag

om en stund bär det av hemhem till nyköping. vi ska fira mor och far som har fyllt år med att äta lite tillsammans och ha trevligt. jag har bakat tre olika matpajer som vi ska ta med (en tacopaj, en västerbottenostpaj och en kycklingpaj), syster ett tar med sig bröd, ost och tulpaner och syster två tar med sig ordentligt med sallad och efterrättskaka. på det här sättet slipper mina föräldrar laga en massa mat i tider då de är rätt trötta.

trevligt! var ett tag sedan vi träffades allihop.

har inte riktigt smält än att carola och andreas bara gick till andra chansen. vilken skräll och jag förstår om de är besvikna. men jag trodde faktiskt att låten skulle vara bättre. nu fick min favoritlåt "just a minute" en finalplats och det är jag urglad för!



bröderna rongedal hos peter settman i så ska det låta. ett program jag sent ska glömma! vilka showare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0