back to business

med bara ett par dagar kvar på det här jullovet är det dags för mig att börja planera inför vårterminen. inser redan nu att jag kommer att få arbeta över på måndag. vilket i ofs inte gör så mycket då kärleken åker till alperna på lördag och lämnar mig ensam hemma under en vecka.

men jag känner att det är segt att komma igång med planeringen. det mesta brukar ge sig ganska snart när man väl är tillbaka på jobbet. har inte riktigt fått tillbaka arbetsglöden än, men jag räknar med att den kommer den med.

på vårterminens schema står det i alla fall världskrig och världsreligioner för niorna och industriella revolutionen och religion under 100 år för åttorna. det i so. sen är det både svenska och bild som ska planeras..

rivstart på måndag med andra ord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0