galor med priser!

jag är en stor fantast av galor där man delar ut priser.
vet inte riktigt varför, men det är något speciellt med det. folk som får pris, håller dåliga tal och så vidare..

igår var det dags för filmgalan, guldbaggar delades ut till en massa människor för deras insatser inom film. tyvärr var jag inte hemma så att jag fick se hela galan, men slutet såg jag med stort intresse.

sissela kyle är en underbar person och hon är urbra som programledare, lika bra som peter settman var förra veckan på idrottsgalan.

men jag hade önskat att josef fares hade fått både guldbaggen för bästa regi och bästa film. jag har svårt för roy andersson och hans filmer. kan inte med dem, klarar inte av dem!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Galor är mysigt :)

2008-01-22 @ 22:02:59
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0