nytt år, nya tankar, nya drömmar

då har det gått en och en halv dag på det nya året.
nyårsmiddagen blev lyckad. maten var mycket god och sällskapet var trevligt. vi spelade även melodifestivalspelet under kvällen. ett väldigt roligt spel!

nu är det onsdag och vanlig dag. jag börjar inte arbeta förrän på måndag så de här tre dagarna ska jag ta det lugnt, arbeta lite grand och ladda inför en ny termin.

det här året hoppas jag blir bättre än det förra. nog var 2007 ett bra år, men det kändes ändå som om det bara försvann och inte kommer att lämna några större intryck efter sig. självklart kommer den 3 november 2007 alltid att finnas hos mig och kärleken, det var och är en stor dag för oss..

men resten av året lämnar inget stort efter sig.

jag hoppas på en bättre sommar i år, jag hoppas att jag och kärleken kan åka iväg på semester och få sola och bada i år. och så önskar jag att jag kommer tillbaka till jobbet i höst och får en fast anställning! det är min dröm!

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Jag fattar noll så jag hade behövt lite hjälp :). bra blogg du har förresten.

2008-01-02 @ 14:43:26
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0