solen lyser på mig

idag har det varit underbart väder!
nollgradigt och strålande sol! inte ett moln så långt ögat nådde.

vi tog med oss bullar och varm choklad och gav oss iväg mot borensberg. där finns ett trevligt stråk vid kanalen där man kan promenera. skönt att få komma ut, se solen igen. vi har inte blivit bortskämda med sol under december tyvärr och jag känner mig både glåmig och blek. man känner sig alltid fräschare när man fått vara ute och promenerat ett tag. piggare och gladare.

nu sitter jag och jobbar istället. förlorade i princip all planeringstid förra veckan så jag får ta igen lite hemmavid istället. inget att göra, gillar ju att jobba även om det är skönt att ha helgen fri ifrån det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0