våga vägra mellandagsrea

idag var jag på stan och kollade in mellandagsrean. det var lugnt som attan och jag behövde varken köa till provrum eller kassor.

skönt! =)

hittade faktiskt ett fynd. en cardigan som passar utmärkt som jobbrelaterad klädsel. och en lång topp. om det är något jag hatar så är det toppar som visar magen när man sträcker på sig. jag vill inte visa magen när jag står framme vid tavlan och undervisar. tycker inte att mina elever ska se min mage.

jag vågar vägra mellandagsrean den 26 december. aldrig att jag står i en två hundra meter lång kö för att köpa en eller två plagg. då väntar jag hellre och finns det inte kvar när jag kommer.. ja, då var det inte meningen att jag skulle köpa det!

image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0