lördag means freetime!

kärleken åkte hemifrån tjugo över sju i morse. svensexa för en god vän till oss stod på schemat och jag lär inte se honom igen förrän i morgon.

själv tog jag det väldigt lugnt, passade på att ta en morgonpromenad och sen en lång dusch. sen bar det av ner till stan för att träffa min bästis j och hennes lillasyster. vi bor numera ganska långt från varandra, jag här och hon nere i skåne. men det spelar ingen roll att vi inte ses så ofta, vi faller in i samma gamla jargong på direkten. det var i vilket fall som helst roligt att träffa henne igen. nästa gång blir i skåne, jag åker ner till henne i mitten på augusti.

nu väntar jag istället på å. vi ska iväg och gratulera en god vän till oss. sen blir det grillning och spela spel med tjejerna ikväll. najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0