midsommars vara eller icke vara

i morgon är det midsommar, den där helgen då alla ska fira så in i sjutton.
för mig kvittar det. jag kan lika gärna vara hemma och äta en god middag och bara vara. eftersom det ändå lär regna (jag vet att jag låter pessimistisk, men det brukar ju regna på midsommarafton) så kan jag lika gärna sitta inomhus hemma än att sitta någonstans ute och frysa.

nu har i alla fall kärleken fått bestämma vad vi ska göra i morgon och vi ska tydligen ut och grilla med några vänner. det kommer att bli trevligt, men jag gillar i alla fall inte den här helgen. inte min kopp av te som man skulle säga. har aldrig gillat att hoppa runt midsommarstången och hoppa "små grodorna". det får vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0