thank god it´s friday!

känner mig inte speciellt utvilad idag. var trött redan när jag vaknade. och lite ont i halsen.. vill verkligen inte bli sjuk igen. var det senast på sportlovet och det är bara drygt tre veckor sedan.

igår såg jag programmet debatt där man bland annat diskuterade bloggar. isabella löwengrips blogg diskuterades. ibland har jag svårt att förstå att så många läser den. jag kan räkna upp i alla fall åtta till tio bloggar som är bättre, har bättre innehåll, bättre språk och är roligare. intressant var det i alla fall.

nu ska jag försöka ta mig i kragen och jobba. får gå hem vid halv tre idag och det ska bli skönt med helg!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0