vem vinner på lördag?

på lördag är det final i melodifestivalen. tycker att det i år är svårt att säga vem som kommer att vinna. förra året var det liksom självklart att the ark skulle ta hem det och året innan det var det lika säkert att carola skulle vinna.

men i år?

jag har några favoriter på lördag.

charlotte perelli - hero
rongedal - just a minute
bwo - lay your love on med

jag kommer att rösta på dem och hoppas att någon av dem vinner.
däremot hoppas jag verkligen att christer sjögren inte vinner. herregud, det är nog bland det värsta jag hört i svensk schlager sedan chattanoga var med 1982 med låten "hallå hela pressen". den låten ger mig fortfarande rysningar.. 

nu låter det som om jag är ungefär 100 år gammal. men det är jag inte, jag har bara följt melodifestivalen sedan jag kunde förstå vad det handlade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0