men jag bara undrar.. grekland?!

såg schlagerspektaklet igår.
tyvärr var det rätt kört för vår charlotte, det insåg vi som satt hemma hos oss ganska snart igår. men att det skulle bli ryssland och grekland som kämpade om segern innan ryssland drog ifrån - det trodde jag inte! charlotte gjorde absolut inte bort sig. hon gav allt och bjöd på ett jättebra framträdande. det gick inte hela vägen hem bara.. tyvärr!

till slut gick det så långt hemma hos mig och kärleken att vi satt och jublade så fort grekland inte fick några poäng eller fick låga poäng. det kändes som om att vem som helst fick vinna utom just grekland. de hade en sådan otroligt intetsägande låt. tråkig!

mina favoriter, island kom tyvärr inte så högt upp.. men deras låt har jag lagt in i min mp3 spelare så att jag kan digga den i morgon på jobbet.

image380

det var en snygg show, gillade hur de hade byggt upp scenen och alla färgerna som var runt omkring. det ska alla ansvariga ha cred för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0