Lakrischoklad... mums!

Idag har jag varit grinig på jobbet. Väldigt grinig!
Har varit otroligt trött på allt och alla! Ville helst gå hem igen, lägga mig ner i sängen och dra täcket över mig. Men så kommer jag efter mina två första lektioner in på mitt arbetsrum och där står en liten papperspåse som det står "Åre Chokladfabrik" på och i där ligger en strut med lakrischokladkola! Den presenten är från tre av mina elever i nian som under sportlovet var i Åre. De ville ge mig en för tidig brölllopspresent!

Hur gulligt är inte det?! =) Inte kunde jag fortsätta vara sur och grinig efter det!




Jag har ursöta och bra elever! De vet precis hur de ska glädja en grinig fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0