Sargkanter finns sällan på sjöar

Varit dålig på att skriva här känner jag..
Tiden försvinner på jobbet och när man kommer hem är man trött. Men nu är det äntligen helg igen. Delar av dagen ska spenderas på stan med bästa vännen som äntligen flyttat till Linköping.

Förhoppningsvis hinner jag även sitta i läsfåtöljen och läsa en bra bok också. När det var jullov hann jag med fyra bra böcker. Väldigt skönt och avslappnande. Kärleken är ute och åker långfärdsskridskor idag, själv väljer jag att inte följa med då det inte finns någon sargkant att hålla sigi i. Jag är verkligen bambi på hal is med ett par skridskor på fötterna. Inget jag vill visa för någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0